lørdag 2. april 2016

Morgonstund er gull

Eg er ein morgonfugl! 
Likar godt å stå opp tidleg, før resten av familien, for å ha ei stund for meg sjølv. 
Då ordnar eg med klesvask, oppvaskmaskin m.m medan kaffien gjer seg klar...
Etter dette er det å kose seg med litt frukost og kaffi medan ein les avisa 
og ventar på at resten av huset skal vakne. 

Ei stund på morgonen gir ein tid til å tenke over dagen som kjem. På kvardagar hjelper det ein med å ikkje bli stressa når ein skal få 3 barn opp og avgårde til skule og andre aktivitetar. Dette har også vore spesielt viktig dette året, der eg har måtta vore ekstra tålmodig og sterk.

Eg får veldig mykje styrke, tålmodighet og ro i situasjonen gjennom musikk og sang. I januar var eg så heldig å vere med barnekoret som eg leier på seminar med Team Sulebakk. Her er ein link til ein sang som er fantastisk oppmuntrande:  https://www.youtube.com/watch?v=OOmfcEME2KY 

Alt har sin tid
 

Tusen takk til Barbro Sulebakk som har evne til å skrive så gode tekstar som gir så mykje.


Fred etterlater jeg dere.
Min fred gir jeg dere,
ikke den fred som verden gir.
La ikke hjertet bli grepet
av angst og motløshet.

Joh 14.27    

  




1 kommentar:

  1. Du treng absolutt den tida om morgonen til deg sjølv.
    Takk for at du deler!
    God helg :-)

    SvarSlett