søndag 24. april 2016

Påfyll

Lørdag er dagen då helst alt skal skje.. Ein skal ha ein roleg morgon med ein god frukost, ein skal rydde og vaske hus, handle inn til helga og til neste veke, puste litt innimellom, drive med oppussing, klesvask m.m, og så skal ein ha litt påfyll, helst av sosial karakter...
Lørdag blir ofte ein hektisk dag der ein opplever at ein ikkje har fått gjort alt en hadde lyst til... Er det andre som har det slik?

I går var eg så heldig å få feire ei venninne som blei 40 år! Det var så koseleg! Ho hadde invitert 9 venninner til sushi, vin og tilslutt kaffi og kaker. Det var så koseleg å roe ned med latter, prat og god mat. Det blir så altfor sjelden...
Kjenner at det ga meg påfyll...



 I dag har eg tenkt at eg skal på søndag-for-alle, og eg skal synge i Lovsangsteamet. Det er lenge sidan sist... Men eg kjenner at det er viktig for meg også å få påfyll av slik karakter... Og få synge lovsang... Sangen gir meg ro og trygghet.

Ønsker alle ein god søndag! La den vere ein søndag med litt påfyll....






 

1 kommentar: