onsdag 20. april 2016

Ein dimensjon i kvardagen

Desse dagane har eg mykje kontortid i bilen, og då har eg alltid radioen på. Radioen gir både nyheiter, informasjon, oversikt, gode ord og mange gode sangar og god musikk. Tek meg i å høyre mykje på P1, der nyheter, tradisjonelle sangar og "normale" saker er i fokus. Liker dårleg å høyre på reklame og støyende musikk.. eg har vel begynt å bli gammal... 
Men eg høyrer også mykje på Fm101 - Radio Sunnmøre. Synes at dei sender mykje god musikk og har aktuelle intervju og andakter. Det gir pågangsmot og nærhet til Gud. Får også tips til mange gode sangar som eg kan synge eller spele. Anbefaler alle å skru på radioen og ta imot det som den serverer. Det gir ein ny dimensjon i kvardagen. Eg legg ved link der ein kan lese om Radio Sunnmøre Les om Radio Sunnmøre  , og også link der ein kan lytte til radioen Lytt til Radio Sunnmøre her.

Dagens gode bibelord er:


18 Mine born, lat oss elska, ikkje med tomme ord, men i gjerning og sanning! 19 Slik skal vi vita at vi er av sanninga, og så skal vi roa vårt hjarte for hans andlet. 20 For om hjartet vårt fordømmer oss, er Gud større enn hjartet og veit alt. 21 Mine kjære, dersom hjartet vårt ikkje fordømmer oss, har vi frimod for Gud. 22 Og det vi bed om, skal vi få av han, for vi held hans bod og gjer det som er godt i hans auge. 23 Og dette er hans bod: Vi skal tru på namnet åt hans Son, Jesus Kristus, og elska kvarandre, slik han baud oss. 24 Den som held hans bod, blir verande i Gud og Gud i han. Og at han er i oss, det veit vi fordi han har gjeve oss sin Ande.
 1. Joh 3.18-24


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar