fredag 29. april 2016

Dagens bibelord


5 Så sa han til dei: «Set at ein av dykk har ein ven og går til han midt på natta og seier: ‘Kjære, lån meg tre brød! 6 Ein ven som er på reise, er komen til meg, og eg har ikkje noko å setja fram for han.’ 7 Trur de at han då svarar der inne frå: ‘Uroa meg ikkje! Døra er alt stengd, og borna og eg er i seng. Eg kan ikkje stå opp og gje deg noko.’ 8 Nei, seier eg dykk: Om han ikkje står opp og gjev han det for venskap skuld, så står han i det minste opp fordi han er så pågåande, og lèt han få alt han treng.
        
9 Og eg seier dykk: Be, så skal de få. Leit, så skal de finna. Bank på, så skal det latast opp for dykk. 10 For den som bed, han får. Den som leitar, han finn. Og den som bankar på, skal det latast opp for.
        
11 Finst det ein far mellom dykk som gjev son sin ein orm når han bed om fisk, 12 eller gjev han ein skorpion når han bed om egg? 13 Når då de som er vonde, veit å gje borna dykkar gode gåver, kor mykje meir skal ikkje då Far i himmelen gje Den heilage ande til dei som bed han!»
Lukas 11,5-13 


Det er godt å vite at Gud er så god, og at han vil hjelpe i alle situasjonar.
Ønsker alle ein trygg og flott dag, men vissheta om at Gud er med. Det er berre å be eller banke på, så er Han der. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar